Als je weet wat je het over gaat hebben, hoe organiseer je dan al die content? En wat is je strategie per medium: wat doe je in Stories en wat in een serie op YouTube, Linkedin of Instagram? Waar wil je in contact komen met je klant?

We organiseren, rubriceren en structureren al jullie verhalen in een contentkalender, zodat iedereen weet wat ze voor de lange termijn moeten maken. Dat geeft rust!

Waarom een contentstrategie?

 

  • Met een plan bespaar je tijd, omdat iedereen vooruit werkt
  • Je weet waar je klant zit en hoe je die bereikt 
  • Je kunt per medium bepalen wat je daar wil vertellen

5 voordelen na sessie contentstrategie:

  • Je weet waar je doelgroep zit en hoe je die bereikt
  • Je weet op welke kanalen je moet focussen 
  • Inhoudelijke lijnen uitgezet en verdeeld, iedereen weet wat te doen
  • Er komt meer logica, structuur en dus rust in het maakproces
  • Je kan na een aantal maanden zelf deze cyclus herhalen

Met een goed verhaal blijf je boeien! 

Wat gaan we doen in sessie contentstrategie

  • Redactievergadering waarin we alle verhalen verzamelen
  • Rubrieken bedenken en uitwerken
  • Contentkalender maken zodat je komende tijd vooruit kan
  • Bespreken hoe je dit proces zelf vaker kan herhalen

 Dit is een dagdeeltraining en erg goed te combineren met de sessies storytelling en content maken. 

Voordelen incompany

  • Stimulerend om het hele team mee te krijgen. En ze hebben elkaar nodig: waar jongere collega's de knoppen sneller vinden, hebben oudere collega's de inhoudelijke bagage!  
  • Kickoff-sessie zodat iedereen er zin in krijgt en je met z'n allen een 'redactie' vormt, samen kun je meer!
  • Online support waarin we elkaars video's bekijken en feedback geven voor publicatie
  • Onboarden: collega's die een sessie hebben gemist? Met onze Elearning en supportcommunity is iedereen weer up to date!

Onze klanten

Interesse? Neem contact met ons op

Naam(Vereist)
Email(Vereist)
Stel hier je vraag. We antwoorden zo snel mogelijk.